Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Παιδαγωγική

Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Παιδαγωγική

Η «Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Παιδαγωγική» παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες της παιδαγωγικής επιστήμης τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Συγκεκριμένα, εξετάζει θέματα διαφοροποιημένης μάθησης και καθολικού σχεδιασμού για τη μάθηση, το ρόλο των νέων τεχνολογιών, ζητήματα ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, αλλά και μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Επιπρόσθετα, διερευνά θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, σχολικής βίας και πολυπολιτισμικότητας, αλλά και την αξία της συνεργασίας στις σχολικές μονάδες.

Έργο της παιδαγωγικής επιστήμης είναι να συνδράμει τα παιδιά και τους εφήβους στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που μπορεί να αναδύονται σε κάθε αναπτυξιακό τους στάδιο, ώστε να ενταχθούν ομαλά στην κοινωνία. Ως εκ τούτου, ο ενήλικας/εκπαιδευτικός που έρχεται σε επαφή με τα παιδιά αυτής της ηλικίας, οφείλει να είναι εφοδιασμένος με την απαραίτητη γνώση και, ταυτόχρονα, να έχει την πείρα να αντιμετωπίσει τα προβλήματα που δημιουργούνται από εξωτερικές επιδράσεις, από το πρόγραμμα των μαθημάτων, από τις σχέσεις δασκάλου και μαθητή, από τις σχέσεις των μαθητών μεταξύ τους, από το οικογενειακό και το κοινωνικό περιβάλλον.

 

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  1. σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.
  2. σε εκπαιδευτικούς Π/θμας και Δ/θμιας Εκπ/σης και Στελέχη Εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Νοσηλευτικής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής και Προσχολικής Εκπαίδευσης).
  3. σε όσους θέλουν να γίνουν σύμβουλοι σχολικής ζωής σε όλη την Ελλάδα.
  4. σε Γονείς.
  5. σε Φοιτητές Παιδαγωγικών/ Καθηγητικών Σχολών και Κοινωνικών Επιστημών.
  6. σε Μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
  7. σε όσους ενδιαφέρονται για τη μελέτη του θεμελιώδους ζητήματος της παιδαγωγικής.
  8. σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξή τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΔΙΕΚ, ΚΔΒΜ).

 

Στόχος του Προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει τις γνώσεις που θα βοηθήσουν αποφασιστικά τους επιμορφούμενους να αποσαφηνίσουν βασικές αρχές και αξίες της παιδαγωγικής επιστήμης, όπως: θέματα διαφοροποιημένης μάθησης και καθολικού σχεδιασμού για τη μάθηση, το ρόλο των νέων τεχνολογιών, ζητήματα ειδικής αγωγής και διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, μαθησιακών δυσκολιών, σχολικής βίας και πολυπολιτισμικότητας, αλλά και την αξία της συνεργασίας στις σχολικές μονάδες.

 

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου on line.

  • Διαφοροποιημένη Μάθηση: Από τη Θεωρία στην Πράξη
  • Καθολικός Σχεδιασμός για τη Μάθηση και Νέες Τεχνολογίες: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Εκπαιδευτικές Εφαρμογές
  • Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και Συμπερίληψη
  • Μαθησιακές Δυσκολίες (ΜΔ): Χαρακτηριστικά Ατόμων με ΜΔ, Στρατηγικές Παρέμβασης & Τεχνικές Διδασκαλίας
  • Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  • Σχολική βία και πολυπολιτισμικότητα
  • Συνεργατικές Σχολικές Κοινότητες
User Avatar
Καθηγήτρια Φιλόλογος, Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων Υποψήφια Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην «Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση)» από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Συστηματική Φιλοσοφία» του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κάτοχος Πτυχίου Κλασικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κάτοχος Πτυχίου του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γνώση Αγγλικών, Γαλλικών, Ιταλικών, Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, Συστήματος γραφής και ανάγνωσης Braille Επαγγελματική εμπειρία σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, σε Σχολές Γονέων, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, σε προγράμματα εκπαίδευσης αλλοδαπών, παλιννοστούντων και Ρομά, αλλά και σε διάφορα προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστήμια (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Α.Π.Θ., Ε.Κ.Π.Α., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΠΑΜΑΚ).