ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες του χώρου των πωλήσεων ανεξαρτήτου επιχειρηματικής δραστηριότητας, σε προϊσταμένους και διευθυντές πωλήσεων και marketing που αναζητούν τρόπους αναβάθμισης των τμημάτων των οποίων προΐστανται, σε στελέχη τμημάτων που έρχονται σε επαφή με πελάτες, σε νέους πωλητές που χρειάζονται καθοδήγηση και πληροφόρηση για την επαγγελματική τους ενασχόληση καθώς και σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης γενικότερα που έχουν ή που πρόκειται να απασχοληθούν στον χώρο των πωλήσεων.
Σκοπός του πιστοποιημένου μεταπτυχιακού προγράμματος επαγγελματικής εξειδίκευσης είναι η ουσιαστική εκπαίδευση και η επαγγελματική επιμόρφωση των συμμετεχόντων ώστε:
- Να επανασχεδιάσουν το τμήμα πωλήσεων ώστε να πετύχουν ουσιαστική και αποδοτική διαχείριση στο νευραλγικό αντικείμενο των πωλήσεων
- Να στηρίζουν, να ενθαρρύνουν και να αξιολογούν τους πωλητές τους
- Να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους δεξιότητες, εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στη Διοίκηση τμημάτων Πωλήσεων
- Να αναβαθμίσουν την ποιότητα και κατά συνέπεια την αποδοτικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους
- Να διατηρούνται «απασχολήσιμοι» στην αγορά εργασίας εφοδιάζοντας τους με επαγγελματικά μυστικά στη διαχείριση των πωλήσεων
- Να συμμετέχουν σε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που μπορεί να αποτελέσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στο βιογραφικό τους σημείωμα
Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ ή/και σχολών μαθητείας ΟΑΕΔ.
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου online.
Πιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «International Diploma in Sales Management» μέσω της εξεταστική μέθοδο examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.
-
1. Εισαγωγικές έννοιες και ορισμοί
Διαχείριση Τμήματος Πωλήσεων (Sales management)
- 1.1: Εισαγωγή: Εκπαιδευτικοί στόχοι 1ης ενότητας
- 1.2: Ορισμός “Διοίκηση Πωλήσεων”
- 1.3: Διοίκηση Πωλήσεων
- 1.4: Στόχοι της Διοίκησης Πωλήσεων
- 1.5: Διοίκηση Προσωπικού Πωλήσεων
- 1.6: Η Εξέλιξη της Διοίκησης Πωλήσεων
- 1.7: Διαφορές Διεύθυνσης Πωλήσεων & Πώλησης
- 1.8: Ικανότητες Διευθυντή πωλήσεων
- 1.9: Αναγκαιότητα ύπαρξης αποτελεσματικής Διοίκησης Πωλήσεων
- 1.10: Λειτουργίες Οργάνωσης & Διοίκησης Τμήματως Πωλήσεων
- 1.11: Ανακεφαλαίωση – Οργάνωση & Διοίκηση Πωλήσεων
- 1.12: Προγραμματισμός/Σχεδίαση Διοίκησης Τμήματος Πωλήσεων
- 1.13: Περιβάλλον Δράσης Επιχειρήσεων
- 1.14: Σύγχρονες Τάσεις Διοίκησης Πωλήσεων
- 1.15: Κατανόηση Φύσης Εξωτερικού Περιβάλλοντος
- 1.16: Προβλέψεις Πωλήσεων
- 1.17: Διοίκηση Πωλήσεων – Στρατηγική Μάρκετινγκ
- 1.18: Σχεδιασμός Περιοχών Πωλήσεων
- 1.19: Παράγοντες Απόδοσης Πωλητών
- 1.20: Αξιολόγηση Στελεχών Πωλήσεων
-
2. Προγραμματισμός & Σχεδιασμός Τμήματος Πωλήσεων
-
3. Προσωπικές πωλήσεις
-
4. Επιχειρηματική ηθική
-
5. Δύναμη Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
-
6. Κατανοώντας τον Πελάτη
-
7. Τεστ Αυτοαξιολόγησης Β' Κύκλου
-
8. Εντοπίστε τους πελάτες σας
-
9. Στρατηγικές προσέγγισης στις πωλήσεις
-
10. Διαχείριση αντιρρήσεων