Vellum Hospitality Services Skills Certified Waiter

Vellum Hospitality Services Skills Certified Waiter

Τι είναι το Vellum Hospitality Services Skills Certified Waiter;

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος του σερβιτόρου είναι να φροντίζει για την προετοιμασία του χώρου εστίασης – αναψυχής, ώστε να παρέχει τις κατάλληλες υπηρεσίες σερβιρίσματος εδεσμάτων και ποτών στους πελάτες, δημιουργώντας φιλικό περιβάλλον για να τους προτρέψει να γίνουν τακτικοί επισκέπτες και τέλος να διεκπεραιώσει τις διαδικασίες είσπραξης των λογαριασμών και να συμμετέχει στην ολοκλήρωση τω διαδικασιών κλεισίματος του χώρου εστίασης – αναψυχής.

Σε ποιους απευθύνεται το Vellum Hospitality Services Skills Certified Waiter;

Το πιστοποιητικό Σερβιτόρος-Τραπεζοκόμος αφορά όλους τους εργαζόμενους στο χώρο του τουρισμού και της εστίασης, αλλά και όσους θέλουν να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο αυτό.

Εκπαιδευτικοί στόχοι:

Σκοπός του πιστοποιητικού είναι να αξιολογήσει σε θεωρητικό επίπεδο έναν υποψήφιο, σε βασικές έννοιες/γνώσεις που πρέπει να κατέχει κάποιος που επιθυμεί να ασχοληθεί με το συγκεκριμένο κλάδο και ειδικότητα, όπως την εστιατορική τέχνη και τους κανόνες γαστρονομίας – οινολογίας, τους κανόνες σερβιρίσματος φαγητών και ποτών στους πελάτες χώρων εστίασης – αναψυχής (ξενοδοχεία, εστιατόρια, επιχειρήσεις κέτερινγκ, αναψυκτήρια, λέσχες, οργανισμούς, καφετέριες, κλπ), συνδυάζοντας γνώσεις που αφορούν στις επισιτιστικές επιχειρήσεις, στην ιεραρχία και στις αρμοδιότητες των υπάλληλων. Όπως και γνώσεις που αφορούν στον εξοπλισμό του εστιατορίου και τη χρήση του, τα γεύματα και τους κανόνες σύνταξης μενού, τους κανόνες Υγιεινής, αλλά και βασικές δεξιότητες όπως τη διαχείριση του χρόνου, την προσεκτική εμφάνιση και την αντιμετώπιση των παράπονων.

Με την επιτυχή παρακολούθηση του προγράμματος θα λάβετε:

  • Βεβαίωση επιτυχούς παρακολούθησης.
  • Πιστοποιητικό Vellum Hospitality Services Skills Certified Waiter.
  • Συμπλήρωμα Πιστοποιητικού Europass όπου απονέμονται βαθμοί ECVET.
  • 1. Ιστορική αναδρομή
  • 2. Οι επισιτιστικές επιχειρήσεις
  • 3. Οι εργαζόμενοι στα τμήματα
  • 4. Το εστιατόριο
  • 5. Art de la table
  • 6. Τα γεύματα
  • 7. Σερβίρισμα πελατών
  • 8. Σερβίρισμα κρασιού
  • 9. Σερβίρισμα ποτών
  • 10. Γενικοί κανόνες υγιεινής
User Avatar
H Ράπτη Βασιλική μεγάλωσε και ολοκλήρωσε την βασική της εκπαίδευση στην επαρχεία Ελασσόνας, ως άριστη μαθήτρια. Με ξεκάθαρο προσανατολισμό στον τουρισμό, σπούδασε Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων, στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του Ελληνικού Ανοιχτού Πανεπιστημίου. Στην Ανώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης έλαβε πτυχίο Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Επάρκειας, καθώς, πτυχίο Συμβούλου(ΣΕΠ) με Ειδίκευση στην Συμβουλευτική και τον Προσανατολισμό. Επαγγελματικά ασχολείται με την τουριστική βιομηχανία από το 1996 σε διάφορες τουριστικές επιχειρήσεις, πλέον ως σύμβουλος σε θέματα προσωπικού και εκπαίδευσής του, καθώς και με το ΙΝΣΕΤΕ ως Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία: στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση ως εργαστηριακός συνεργάτης του Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Θεσσαλίας, στην μεταδευτεροβάθμια στις σχολές του Υπουργείου Τουρισμού και Παιδείας, αλλά και σε ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς φορείς, όπως τα ΕΛ.ΚΕ. ΔΙ.Μ, ως πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων και Επιστημονική Υπεύθυνη προγραμμάτων Τουριστικών σπουδών. Σε ερευνητικό επίπεδο ασχολείται με τη Διαπολιτισμικότητα, τη σημασία αυτής στην εκπαίδευση και στον Τουρισμό, ενώ οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού με έμφαση στον Αγροτουρισμό αποτελεί ένα εξίσου σημαντικό αντικείμενο μελέτης. Βασική επιδίωξη των προσπαθειών της είναι η απόκτηση Τουριστικής Συνείδησης όλων όσων άμεσα ή έμμεσα εμπλέκονται στο τουριστικό σύστημα.
EVA K.
I have been a student in Vellum Hospitality Service Skills.Even though I work more than 20 years in Hotel business,I always wanted to broaden my knowledge and skills in F&B business.A thing that is often missing in F&B employees is specialization.This is what you offer.So in my opinion every person working in F&B should get your diploma as it broadens their knowledge and keep them updated on the continuous progress in hospitality service.