Αυτό το πρόγραμμα έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους συμμετέχοντες τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες για την κατανόηση, μέτρηση και βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, συμβάλλοντας στην επιχειρηματική επιτυχία.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Το πρόγραμμα καλύπτει θεωρητικά και πρακτικά θέματα σχετικά με την εμπειρία των πελατών, τη μέτρηση της ικανοποίησής τους και τις στρατηγικές βελτίωσης.
Περιλαμβάνει διαλέξεις, πρακτικές ασκήσεις, μελέτες περιπτώσεων και συζητήσεις.
Οι συμμετέχοντες θα μάθουν πώς να εφαρμόζουν διάφορες μεθόδους και εργαλεία για τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων πελατών, καθώς και πώς να σχεδιάζουν και να υλοποιούν προγράμματα βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών.
ΣΚΟΠΟΣ
Ο σκοπός του προγράμματος είναι να εφοδιάσει τους συμμετέχοντες με τις γνώσεις και τις δεξιότητες, που απαιτούνται για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών στην επιχείρησή τους.
Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να:
- Κατανοήσουν τη σημασία της εμπειρίας των πελατών και πώς αυτή επηρεάζει την επιχειρηματική επιτυχία.
- Εφαρμόσουν αποτελεσματικές μεθόδους μέτρησης της ικανοποίησης των πελατών.
- Αναλύσουν δεδομένα και να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.
- Σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν στρατηγικές βελτίωσης της ικανοποίησης των πελατών.
- Αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τα παράπονα και την αρνητική ανατροφοδότηση.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ
Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα θα επωφεληθούν καθώς λαμβάνουν την απαραίτητη
εκπαίδευση που αφορά:
- Κατανόηση των βασικών αρχών και θεωριών που σχετίζονται με την εμπειρία των πελατών.
- Ανάπτυξη πρακτικών δεξιοτήτων για τη μέτρηση και τη βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
- Απόκτηση γνώσεων σχετικά με τα εργαλεία και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την ανάλυση της εμπειρίας των πελατών.
- Εμπλουτισμός της γνώσης μέσω μελετών περιπτώσεων πραγματικών επιχειρήσεων.
ΜΕΘΟΛΟΓΙΑ & ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει δίμηνη διάρκεια και οι υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου online.
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Customer Experience – Μέτρηση και Βελτίωση Ικανοποίησης Πελατών» μέσω της εξεταστικής μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services
-
Εισαγωγή στην Ικανοποίηση Πελατών
-
Θεωρητικά Μοντέλα Ικανοποίησης Πελατών
-
Μέθοδοι Μέτρησης Ικανοποίησης Πελατών
-
Τεχνολογικά Εργαλεία για τη Μέτρηση Ικανοποίησης Πελατών
-
Στρατηγικές Βελτίωσης Ικανοποίησης Πελατών
-
Διαχείριση Παραπόνων και Αρνητικής Ανατροφοδότησης
-
Η Σημασία της Πελατοκεντρικής Κουλτούρας
-
Εμπειρία Πελάτη στον Ψηφιακό Κόσμο
-
Αναλύσεις Περιπτώσεων Επιχειρήσεων (Case Studies)
-
Σχεδιασμός και Υλοποίηση Προγραμμάτων Βελτίωσης Ικανοποίησης Πελατών Αποτελεσμάτων