Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM)” έχει σχεδιαστεί για να παρέχει στους συμμετέχοντες τις γνώσεις και δεξιότητες που απαιτούνται για την κατανόηση, εφαρμογή και διαχείριση της Ολικής Ποιότητας στις επιχειρήσεις τους.
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM) είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση στη διαχείριση ποιότητας, που εστιάζει στην ικανοποίηση των πελατών μέσω της συνεχούς βελτίωσης όλων των διαδικασιών της επιχείρησης.
ΣΚΟΠΟΣ
• Να παρέχει μια βαθιά κατανόηση των αρχών και των πρακτικών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας.
• Να εξοπλίσει τους συμμετέχοντες με εργαλεία και τεχνικές για τη μέτρηση και τη βελτίωση της ποιότητας.
• Να ενθαρρύνει τη συμμετοχή των εργαζομένων και την ανάπτυξη μιας κουλτούρας ποιότητας.
• Να βοηθήσει στην κατανόηση και εφαρμογή διεθνών προτύπων ποιότητας.
• Να προάγει τη συνεχή βελτίωση και την καινοτομία στις επιχειρηματικές διαδικασίες.
ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΟΦΕΛΗ
Οι συμμετέχοντες αναπτύσσουν δεξιότητες ηγεσίας και στρατηγικής διοίκησης, μαθαίνοντας να εφαρμόζουν τις αρχές της ΔΟΠ για τη λήψη αποφάσεων και την αποτελεσματική διαχείριση ομάδων.
Το πρόγραμμα παρέχει τα εργαλεία και τις μεθόδους για την ανάλυση και τη συνεχή βελτίωση των επιχειρησιακών διαδικασιών, προάγοντας την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητα.
Οι εκπαιδευόμενοι μαθαίνουν να ενσωματώνουν την ποιότητα ως βασική αξία σε όλους τους τομείς της επιχείρησης, ενισχύοντας τη συνεργασία, τη δέσμευση και την ικανοποίηση εργαζομένων και πελατών.
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει δίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου online.
Μετά την ολοκλήρωση του τμήματος ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM)» μέσω της εξεταστικής μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.
-
Ενότητα 1: Εισαγωγή στη Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (TQM)
-
Ενότητα 2: Βασικές Αρχές και Στοιχεία της TQM2.1 Εστίαση στον πελάτη
-
Ενότητα 3: Ηγεσία και Δέσμευση της Διοίκησης
-
Ενότητα 4: Στρατηγικός Σχεδιασμός και Διοίκηση Ποιότητας
-
Ενότητα 5: Εργαλεία και Τεχνικές Διοίκησης Ποιότητας
-
Ενότητα 6: Διαχείριση Ανθρώπινων Πόρων και Συμμετοχή Εργαζομένων
-
Ενότητα 7: Πελατοκεντρική Προσέγγιση και Ικανοποίηση Πελατών
-
Ενότητα 8: Συνεχής Βελτίωση και Καινοτομία
-
Ενότητα 9: Πρότυπα και Πιστοποιήσεις Ποιότητας