To πρόγραμμα «Προγραμματισμός Παιχνιδιών με τη Unity», εισάγει τον σπουδαστή στην Unity Engine και στον προγραμματισμό με C#. Η Unity είναι η δημοφιλέστερη μηχανή παιχνιδιών, κατάλληλη για τη δημιουργία παιχνιδιών για τα σημαντικότερα λειτουργικά συστήματα υπολογιστών, κινητών και tablets.
Η μέθοδος διδασκαλίας βασίζεται στη δημιουργία τριών παιχνιδιών σε δύο και τρεις διαστάσεις αντίστοιχα. Μέσα από αυτά τα παραδείγματα, οι σπουδαστές θα αποκτήσουν τις βασικές γνώσεις και δεξιότητες για τον προγραμματισμό πολύπλοκων 2D και 3D παιχνιδιών.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, ο/η επιμορφούμενος /η θα είναι σε θέση να:
- Αντιλαμβάνεται έννοιες της C#, όπως μεταβλητές και δηλώσεις if.
- Εντοπίζει σφάλματα, να λαμβάνει την είσοδο του χρήστη και να δημιουργεί κινήσεις παίκτη.
- Εφαρμόζει shaders που μεταμορφώνουν το φόντο του παιχνιδιού.
- Δημιουργεί εχθρούς με βασική συμπεριφορά AI.
- Συλλέγει και να καταστρέφει αντικείμενα παιχνιδιών.
- Προσθέτει ηχητικά εφέ και μουσική υπόκρουση.
- Περιηγείται στη Unity και ανακαλύπτει μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως το AssetStore.
- Αναπτύσσει το παιχνίδι σε πάνω από 20 πλατφόρμες, για υπολογιστές, tablet, κινητά αλλά και web browsers.
Μεθοδολογία εκπαίδευσης
Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου online.
Πιστοποίηση
Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού Vellum Certified Game Developer with Unity, μέσω της εξεταστική μεθόδου examiny, που υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.
-
Διδακτική Ενότητα 1
-
Διδακτική Ενότητα 2
-
Διδακτική Ενότητα 3
-
Διδακτική Ενότητα 4
-
Διδακτική Ενότητα 7
-
Διδακτική Ενότητα 8
-
Διδακτική Ενότητα 9
-
Διδακτική Ενότητα 10
-
Διδακτική Ενότητα 11
-
Διδακτική Ενότητα 12