Μοριοδοτούμενο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Μοριοδοτούμενο Επιμορφωτικό Πρόγραμμα στην Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση

Το μοριοδοτούμενο επιμορφωτικό πρόγραμμα απευθύνεται στους εν ενεργεία αλλά και στους υποψηφίους εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας και μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ιδιωτικού και δημοσίου τομέα καθώς και σε όλους τους πτυχιούχους που ενδιαφέρονται να απασχοληθούν στον τομέα της εκπαίδευσης ενηλίκων και να επιμορφωθούν στη σύνδεση της επαγγελματικής κατάρτισης με την αγορά εργασίας.

Σκοπός του προγράμματος είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων στην συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, στη σύνδεση επαγγελματικής κατάρτισης με την απασχόληση, η ενημέρωση τους για το θεσμικό πλαίσιο διασφάλισης ποιότητας στην επαγγελματική κατάρτιση και η πληροφόρηση τους για το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων – Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων.

Αξίζει να επισημανθεί ότι η παρακολούθηση του προγράμματος μοριοδοτείται στις εκάστοτε προκηρύξεις για εκπαιδευτικούς δημοσίων ΙΕΚ.

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται  εξ ολοκλήρου on line.

  • Θεματική Ενότητα 1: Eκπαίδευση Ενηλίκων και Διά Βίου Μάθηση
  • Θεματική Ενότητα 2: Επιστημονική θεώρηση του εκπαιδευτικού ως επαγγελματία
  • Θεματική Ενότητα 3: Καλλιέργεια Δεξιοτήτων Ζωής
  • Θεματική Ενότητα 4: Αποτελεσματική μάθηση-Διερεύνηση εκπαιδευτικών αναγκών και στόχων
  • Θεματική Ενότητα 5: Στοιχεία μεθόδων διδακτικής και σύγχρονες μέθοδοι διδασκαλίας
  • Θεματική Ενότητα 6: Διαχείριση Συγκρούσεων στην Εκπαίδευση
  • Θεματική Ενότητα 7: Πολιτισμικό υπόβαθρο, παγκοσμιοποίηση και εκπαίδευση
User Avatar
Καθηγήτρια Φιλόλογος, Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων Υποψήφια Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην «Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση)» από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Συστηματική Φιλοσοφία» του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κάτοχος Πτυχίου Κλασικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Κάτοχος Πτυχίου του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης Γνώση Αγγλικών, Γαλλικών, Ιταλικών, Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, Συστήματος γραφής και ανάγνωσης Braille Επαγγελματική εμπειρία σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, σε Σχολές Γονέων, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, σε προγράμματα εκπαίδευσης αλλοδαπών, παλιννοστούντων και Ρομά, αλλά και σε διάφορα προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστήμια (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Α.Π.Θ., Ε.Κ.Π.Α., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, ΠΑΜΑΚ).