Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου

Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου

Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου

Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο, οι εγγραφές άρχισαν

Δηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας για να σας ενημερώσουμε για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας

Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου αφορά τη συστηματική διαδικασία ελέγχου του βαθμού στον οποίο επιτυγχάνονται οι εκπαιδευτικοί στόχοι που απορρέουν, τόσο από το ιδεώδες της Αγωγής, όσο και από τις ανάγκες ένταξης των εκπαιδευομένων στο εκάστοτε κοινωνικοπολιτισμικό κι εκπαιδευτικό πλαίσιο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Η «Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στην Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Έργου» παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες στο σχεδιασμό και την οργάνωση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού, του μαθητή, του εκπαιδευτικού υλικού, της σχολικής μονάδας και των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, στην εκπαιδευτική ηγεσία, στην επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη του εκπαιδευτικού προσωπικού, καθώς και στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της σχολικής μονάδας.

Η ανάγκη της αξιολόγησης προκύπτει από το γεγονός ότι κάθε κοινωνία πρέπει να έχει τη βεβαιότητα ότι το παρεχόμενο από το θεσμό του σχολείου εκπαιδευτικό έργο ικανοποιεί τις παρεχόμενες ανάγκες και είναι ποιοτικά υψηλού επιπέδου. Γενικότερα, είναι απαραίτητο να αποτιμώνται όλες οι υπηρεσίες και δραστηριότητες σε μια κοινωνία, ένας κανόνας από τον οποίο δεν είναι βέβαια δυνατό να εξαιρεθεί ο τόσο σημαντικός τομέας της εκπαίδευσης. Υπό αυτή την έννοια, απαιτείται συνεχής αξιολόγηση του επιτελούμενου στο σχολείο εκπαιδευτικού έργου.

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  1. σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.
  2. σε εκπαιδευτικούς Π/θμας και Δ/θμιας Εκπ/σης και Στελέχη Εκπαίδευσης.
  3. όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως Σύμβουλοι Σταδιοδρομίας στις Δομές Δια Βίου Μάθησης (Δ.ΙΕΚ, Δ.ΣΕΚ, ΕΠΑΣ, ΚΔΒΜ, Σχολές Γονέων, ΣΔΕ).
  4. σε Γονείς.
  5. σε Φοιτητές Παιδαγωγικών/ Καθηγητικών Σχολών και Κοινωνικών Επιστημών
  6. σε Μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
  7. σε όσους ενδιαφέρονται για τη μελέτη του θεμελιώδους ζητήματος της αξιολόγησης.
  8. σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξή τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ, ΚΔΒΜ).

Στόχος του Προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι να προσφέρει τις γνώσεις που θα βοηθήσουν αποφασιστικά τους επιμορφούμενους να αποσαφηνίσουν τις γκρίζες ζώνες της αξιολόγησης, να πληροφορηθούν το ιστορικό πλαίσιο του θεσμού στη χώρα μας και να κατανοήσουν τη σημαντικότητα της ορθής εφαρμογής της αξιολόγησης με σύγχρονες μεθόδους, εργαλεία και τεχνικές, με απώτερο στόχο την ανάπτυξη των εκπαιδευτικών μονάδων, την επαγγελματική εξέλιξη και προσωπική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.

Γιατί να το παρακολουθήσω:

  1. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με τη μέγιστη μοριοδότηση, σύμφωνα με το ΦΕΚ που δημοσιεύτηκε στις 31/07/2018, Αρ. Φύλλου 3134 με θέμα: «Κριτήρια και διαδικασία επιλογής Υπευθύνων Εκπαίδευσης και Επικεφαλής Υπευθύνων Εκπαίδευσης της πράξης «Κέντρα Δια Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)» στα πλαίσια Προγραμματικών Συμβάσεων».
  2. Αποκτώ σημαντικό επιστημονικό εφόδιο στις επιλογές Στελεχών Εκπαίδευσης.
  3. Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
  4. Εξασφαλίζω συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).
  5. Το σεμινάριο οδηγεί σε προαιρετική πιστοποίηση, Vocational Training Program in Assessment of Educational Work.

Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:

  1. Να έχουν αποκτήσει γνώσεις στην αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου.
  2. Να προγραμματίζουν και λαμβάνουν σωστές και αποτελεσματικές αποφάσεις σε θέματα αξιολόγησης και οργάνωσης των εκπαιδευτικών μονάδων.
  3. Να έχουν συνειδητοποιήσει τον πολυδιάστατο ρόλο του διευθυντή στην αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου.
  4. Να έχουν κατανοήσει τη σημασία της επαγγελματικής εξέλιξης και προσωπικής ανάπτυξης του εκπαιδευτικού προσωπικού.
  5. Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με βεβαίωση παρακολούθησης.

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει δίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου online.

 

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΚΟΣΤΟΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ: 190 €

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 400 ώρες

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ: ΝΑΙ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ: ΝΑΙ

ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ

ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΕΔΩ

ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΡΩΝ: ΔΩΡΕΑΝ

Η εξόφληση του κόστους παρακολούθησης, πραγματοποιείται σε 3 δόσεις:

* Προκαταβολή 90 € με την εγγραφή σας.

* Δύο ισόποσες δόσεις των 50 €.

Είναι απαραίτητη η ηλεκτρονική αποστολή του αποδεικτικού πληρωμής των 90€ στο email elearn.elkedim@gmail.com για την ένταξή σας στο τμήμα τηλεκατάρτισης.

Θεματικές Ενότητες:

Ενότητα 1: Σχεδιασμός και Οργάνωση Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Ενότητα 2: Η Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου

Ενότητα 3: Η Αξιολόγηση του Μαθητή

Ενότητα 4: Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Υλικού

Ενότητα 5: Η Αξιολόγηση της Σχολικής Μονάδας

Ενότητα 6: Η Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων

Ενότητα 7: O Ρόλος των Διευθυντών στην Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου και των Εκπαιδευτικών

Ενότητα 8: Εκπαιδευτική Ηγεσία

Ενότητα 9: Επαγγελματική Εξέλιξη και Προσωπική Ανάπτυξη του Εκπαιδευτικού Προσωπικού

Ενότητα 10: Αποτελεσματικότητα-Αποδοτικότητα