Advanced Diploma in eTravel

Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο, οι εγγραφές άρχισαν

Δηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας για να σας ενημερώσουμε για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας

 

Η διαχείριση όλων των λειτουργιών και λειτουργικών συστημάτων μίας ταξιδιωτικής επιχείρησης στο θέμα on line πωλήσεων, έχει μία απόλυτα συγκεκριμένη μεθοδολογία και στρατηγική. Τα εργαλεία διάθεσης, πωλήσεων αλλά και υποστήριξης, είναι ψηφιακά ή διαδικτυακά. To πρόγραμμα αυτό έχει σκοπό να δώσει όλη την γνώση για την πλήρη διαχείριση ή την επαγγελματική συνεργασία, με ταξιδιωτικές επιχειρήσεις.

 

Ο Τουρισμός κατέχει την μεγαλύτερη μερίδα του εκθετικά αυξανόμενου, Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τα οποία διατίθενται ηλεκτρονικά, επιβάλλουν την αντίστοιχη εξειδίκευση αλλά και τον εξοπλισμό των επιχειρήσεων. Συγκεκριμένα λοιπόν, με την εκτεταμένη χρήση των υπηρεσιών του διαδικτύου, όπως τα social media, τα συστήματα σύγκρισης τιμών αλλά και τα διαδικτυακά συστήματα κρατήσεων, δημιουργήθηκε ήδη μία νέα ανάγκη. Η ανάγκη αυτή είναι η ενεργοποίηση και η συνεργασία με διαδικτυακά συστήματα διανομής και πωλήσεων ξενοδοχειακού υπηρεσιών και εξυπηρέτησης πωλήσεων. Με περισσότερα από 750 συστήματα κρατήσεων και διανομής, γενικά ή εξειδικευμένα, η διαδικασία της επιλογής αλλά και της διαχείρισης αυτών, αποτελεί σημαντική διαδικασία, η οποία μπορεί να αποβεί επικερδής ή καταστροφική στα αποτελέσματα ενός καταλύματος. Επίσης, η ανάπτυξη εφαρμογών που βοηθούν στις επιμέρους λειτουργίες μίας τουριστικής επιχείρησης, μπορούν να αυτοματοποιήσουν πολλές από τις διαδικασίες, ώστε να βελτιστοποιήσουν την απόδοση της επιχείρησης, ποιοτικά και ποσοτικά.

Το εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα Diploma στο eTravel, αποσκοπεί στην απόκτηση όλων αυτών των απαραίτητων δεξιοτήτων, ώστε να είναι σε θέση τα εμπλεκόμενα μέρη να ανταπεξέλθουν σε ένα τέτοιο ρόλο. Αρχικά γίνεται ανάλυση της διαδικασίας της επιλογής ταξιδιωτικής υπηρεσίας και των εμπλεκομένων μερών. Παρουσιάζονται και αναλύονται τα διαφορετικά λειτουργικά συστήματα τα οποία μπορεί να χρησιμοποιήσει μία τουριστική επιχείρηση, ώστε να ανταπεξέλθει στις σύγχρονες ανάγκες. Στην συνέχεια αναλύονται τα διαφορετικά μοντέλα διανομής και πώλησης στα ιντερνετικά κανάλια (OTA). Γίνεται εκτενής ανάλυση της αναγκαιότητας των απευθείας κρατήσεων με χρήση booking engine. Παρουσιάζεται η διαδικασία της πώλησης σε βέλτιστη τιμή, με χρήση συστημάτων διαχείρισης εσόδων. Τέλος, αναλύονται όλα τα εναλλακτικά κανάλια διανομής και πώλησης, όπως social media και συστήματα rating, reviewing & price comparison.

Ομάδα Στόχος

  • Ιδιοκτήτες μικρών και μεσαίων καταλυμάτων και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων
  • Υπεύθυνοι Κρατήσεων και Πωλήσεων
  • E-Commerce Managers
  • Απόφοιτοι Τουριστικών σχολών για εξειδίκευση στο Ξενοδοχειακό e-Commerce
  • Άτομα με εμπειρία στον Τουρισμό που επιθυμούν να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στην διαδικτυακή διαχείριση καταλυμάτων και ταξιδιωτικών επιχειρήσεων

Σκοπός

  • Κατανόηση της αλλαγής του τρόπου εύρεσης και επιλογής ταξιδίου από τους πελάτες, και η συμβολή των διαδικτυακών εφαρμογών
  • Παρουσίαση και ανάλυση των λειτουργικών συστημάτων για την επιτυχή ψηφιοποίηση της τουριστικής επιχείρησης με έμφαση στις διαδικτυακές εφαρμογές
  • Ανάλυση των βασικών αρχών του ψηφιακού marketing σε σχέση με την διαχείριση των διαδικτυακών κρατήσεων
  • Ανάλυση και κατανόηση των διαφορετικών καναλιών πώλησης και η συμβολή τους στις πωλήσεις και την διανομή του ξενοδοχειακού αποθέματος
  • Δημιουργία του μείγματος των καναλιών πώλησης για την μέγιστη αλλά και βέλτιστη απόδοση, βάσει του κόστους και της απόδοσης κάθε καναλιού
  • Ανάλυση και κατανόηση της δυναμικής των απευθείας πωλήσεων μέσω των online καναλιών πώλησης αλλά και των εναλλακτικών καναλιών για μείωση του κόστους πώλησης
  • Δυνατότητα συγκεντρωτικής διαχείρισης των καναλιών πώλησης και διανομής μέσω των συστημάτων channel manager και πως επιτυγχάνεται η βέλτιστη απόδοση
  • Κατανόηση του τρόπου προσαρμογής των τιμών σε σχέση με την ζήτηση, ανταγωνιστές, εποχή, έκτακτα γεγονότα κλπ
  • Ανάλυση και βελτιστοποίηση χρησιμοποίησης των εναλλακτικών καναλιών πώλησης search, metasearch , rating, reviewing systems
  • Η Στρατηγικότητα της διαχείρισης φήμης των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων και πως επιτυγχάνεται.
  • Τεχνολογική αναβάθμιση των επιχειρήσεων με ενσωμάτωση chatbots με σκοπό την μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων της, σε όλη την διαδικασία αγοράς ταξιδιωτικών υπηρεσιών (Από την έμπνευση μέχρι τον διαμοιρασμό της εμπειρίας καταναλωτών)

Κρίσιμα Σημεία

  • Η αλλαγή της διαδρομής στην αναζήτηση, εντοπισμό και αγορά ενός ταξιδιού από τον σύγχρονο πελάτη, μέσω των εφαρμογών διαδικτύου όπως social media ή metasearch
  • Η χρήση εφαρμογών όπως το PMS (σύστημα διαχείρισης δωματίων),channel manager, Σύστημα Διαχείρισης Εσόδων, Σύστημα διαχείρισης Φήμης, κλπ. Μπορούν να δώσουν ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην επιχείρηση
  • Η ανάλυση του κάθε συστήματος κρατήσεων ώστε να γνωρίζουμε τι ακριβώς πλεονέκτημα θα δώσει στην επιχείρηση
  • Η Δημιουργία μείγματος καναλιών πώλησης, λιανικής και χονδρικής όπως και απευθείας κρατήσεις μέσω του booking engine για μεγιστοποίηση της αγοράς
  • Η Διαχείριση όλων των καναλιών διανομής και πώλησης μέσω μιας οθόνης (channel manager)
  • Η Στόχευση συγκεκριμένων αγορών μέσω συγκεκριμένων καναλιών για μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και διασπορά διάθεσης
  • Η Βελτιστοποίηση της οργανικής θέσης της ιστοσελίδας της επιχείρησης, μέσω αύξησης των συνδεδεμένων OTAs, meta search, reviewing συστημάτων
  • Η Χρήση όλων των διαθέσιμων metasearch για υποστήριξη των απευθείας κρατήσεων, με απώτερο σκοπό την μείωση του κόστους προμηθειών
  • Η Χρήση και διασύνδεση των εφαρμογών διαχείρισης του καταλύματος (PMS) με το channel manager αλλά και άλλων συστημάτων όπως Διαχείρισης Εσόδων, για αυτοματοποίηση της τιμολόγησης και των κρατήσεων
  • Η Χρήση των συστημάτων Οn line Reputation Management Systems, για δημιουργία branding και διαχείριση της φήμης
  • Η Ενσωμάτωση των social media στην διαδικασία της έμπνευσης, διανομής και πώλησης αλλά και της αποτελεσματικότερης προώθησης των διαθεσιμοτήτων
  • Η Χρήση των chatbots με σκοπό την αμεσότερη εξυπηρέτηση των ταξιδιωτών σε όλα τα στάδια της διαδικασίας αγοράς ταξιδιών, αλλά και για την μεγιστοποίηση της εμπειρίας των ταξιδιωτών-καταναλωτών
  • H χρήση των συστημάτων Semantic Analysis, στατιστικών απεικονίσεων της ειδικής ή γενικής φήμης μίας επιχείρησης, στην λήψη βραχυπρόθεσμων ή μακροπρόθεσμων αποφάσεων και η ανάλυση της σχέσης με τον ανταγωνισμό και την τιμολογιακή πολιτική

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της σύγχρονης και της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τετράμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου online.

 

Πιστοποίηση

Μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης ακολουθεί η υποχρεωτική συμμετοχή στις τελικές εξετάσεις για την λήψη πιστοποιητικού Advanced Diploma in eTravel μέσω της εξεταστικής μεθόδου examinyπου υποστηρίζεται από τον φορέα πιστοποίησης Vellum Global Educational Services.

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 450 ΩΡΕΣ

VIDEO: ΝΑΙ

ΨΗΦΙΑΚΟ ΥΛΙΚΟ: ΝΑΙ

ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΝΑΔΩΝ ECVET: NAI

ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ: ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ

ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ: VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES

1η ) ΔΙΑΘΕΣΗ

ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ Η ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

ΚΎΡΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

ΣΗΜΕΙΑ ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΔΙΑΘΕΣΗ- ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΩΛΗΣΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΩΝ

 

2η) eTOURISM

ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ  ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ

Speta / D.M.Os / Συστήματα Διαχείρισης Φήμης / Συστήματα Διαχείρισης Εσόδων / Payments Systems / Loyalty Programs / Συστήματα Price Shopper /  Συστήματα Σύγκρισης Τιμών

 

3η) eMARKETING

Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑRKETING ΣΤΗΝ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ

Ανάλυση της διαδικτυακής τοποθέτησης και  προώθησης διαθεσιμοτήτων. Βελτιστοποίηση επιλογής αγορά στόχου. Ανάλυση τιμολογιακής πολιτικής τουριστικού προϊόντος .

 

4η) ΚΑΝΑΛΙΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (B2C, B2B, GDS)

Τι είναι τα συστήματα κρατήσεων (διανομής και πώλησης) Λιανικής (B2C) – χονδρικής (B2B) - GDS,  Ποια είναι η διαφορά της Booking.com από το Ctrip ή το Prestigia, ποιες είναι οι κατηγορίες τους, και πως αναλύουμε τις πληροφορίες που θα χρειαστεί να γνωρίζουμε για να κάνουμε το μείγμα των καναλιών. Πως γίνεται η διασπορά κινδύνου πωλήσεων. Ανάπτυξη πωλήσεων χονδρικής (Β2Β). Αγορά στόχος συνεδριακός τουρισμός μέσω των G.D.S.

 

5η) ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ONLINE ΠΩΛΗΣΕΙΣ (Booking Engine)

Ποιοι είναι οι λόγοι χρησιμοποίησης Booking Engine στην ιστοσελίδα του καταλύματος, Ποια είναι τα οφέλη από την μηχανή κράτησης και τις απευθείας κρατήσεις, Πως το διαχειριζόμαστε για βέλτιστα αποτελέσματα. Σύνδεση Booking Engine με Chatbots, rating systems, meta search.

 

       6η) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ONLINE ΚΑΝΑΛΙΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΜΗΣ (CHANNEL MANAGERS)

Yield management μέσω channel managers. Πως μπορούμε να διαχειριστούμε πολλαπλά κανάλια διανομής και πώλησης, τι είναι το channel manager και πως μας βοηθάει στην στρατηγική των online πωλήσεών μας, πως βοηθάει την αύξηση των κρατήσεων απευθείας μέσω του booking engine. Πως διαχειριζόμαστε τιμές και διαθεσιμότητες μαζικά ή μεμονωμένα στα κανάλια που έχουμε επιλέξει.  Πως εκμηδενίζονται οι διπλο-κρατήσεις. Πως ελέγχουμε τα ποσοστά ακυρωσιμότητας.

      

       7η) ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΕΣΟΔΩΝ (REVENUE MANAGEMENT)

Τι είναι η διαχείριση εσόδων, τι είναι οι εφαρμογές Revenue management και Business Intelligence, Πως βοηθούν μία τουριστική επιχείρηση, ποιοι είναι οι Δείκτες που θα πρέπει να γνωρίζουμε στην Διαχείριση Εσόδων

 

       8η) eSALES & MARKETING

ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΦΗΜΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ SEARCH ENGINES, META SEARCH ENGINES, RATING – REVIEWING SYSTEMS, SOCIAL MEDIA.

Google, Tripadvisor, Trivago, Holidaycheck, Zoover, Kayak, Skyscanner,

Διαχείριση Φήμης, Ανάλυση Ανταγωνισμού, Λήψεις αποφάσεων, Μεγιστοποίηση Βαθμολόγησης Κριτικών

Chatbots και εξυπηρέτηση πελατών

 

      9η) SOCIAL MEDIA

Τοποθέτηση, διανομή, διαφήμιση, άμεση πώληση, εξυπηρέτηση, φήμη μέσω της διαχείρισης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην ταξιδιωτική βιομηχανία.

Αναγνώστης Σωτήριος

Ο Σωτήριος Αναγνώστης είναι Οικονομολόγος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, (Ν.Ο.Ε.) Έχει εισηγηθεί και παρουσιάσει επίσημα πρώτος σε όλο τον κόσμο, σε Διεθνή συνέδρια τουρισμού της Ασίας (Ινδία), καλεσμένος από την Ι.Α.Τ.Ο. (Indian Association of Tour Operators) και της γενικής γραμματείας τουρισμού Ινδίας, το 2013 και το 2014 το Smart Watch, PANTOO. Ακόμα, είναι σχεδιαστής και δημιουργός VoIP εφαρμογών σε iOS & Android. Διετέλεσε επί 4 συναπτά έτη Διαχειριστής Προορισμού και υπεύθυνος marketing στην Μαρίνα Τουριστικών Σκαφών του Πλαταμώνα Πιερίας. Είναι πρόεδρος της Εταιρίας Τηλεπικοινωνιών Cloud Roam Ltd με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο από το 2011. Έχει εργαστεί για Αγγλικές εταιρίες, online booking systems και channel manager και είναι εισηγητής στο Υπουργείο Παιδείας του τμήματος Δημοσίου I.E.K. V.I.C.T on Travel industry το οποίο οριστικοποιήθηκε με Φ.Ε.Κ. το 2014. Πλέον, είναι εντολοδόχος project Manager σε Γερμανική Εταιρία για την ανάπτυξη του πρώτου Smart Travel Village στην Ελλάδα.