Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες

Το πρόγραμμα είναι διαθέσιμο οι  εγγραφές άρχισαν

Δηλώστε τώρα το ενδιαφέρον σας για να σας ενημερώσουμε για την ολοκλήρωση της εγγραφής σας

Το πρόγραμμα έχει ως σκοπό να παρέχει στους εκπαιδευόμενους εκπαίδευση, κατάρτιση και εξειδίκευση σε θέματα αναγνώρισης και αντιμετώπισης των Μαθησιακών Δυσκολιών κατά τη διδασκαλία των ξενόγλωσσων μαθημάτων.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Η «Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες» παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις και εφόδια σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, προκειμένου ο εκπαιδευτικός, ο γονιός ή οποιοσδήποτε ασχολείται με την ξενόγλωσση εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία, να μπορεί να ανταποκριθεί στις εξατομικευμένες ανάγκες τους. Πολύ συχνά οι καθηγητές ξένων γλωσσών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα έχουν να αντιμετωπίσουν το θέμα της ένταξης των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες στις τάξεις τους, χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις, αλλά και υποστήριξη. Η άγνοια των χαρακτηριστικών των Μαθησιακών Δυσκολιών οδηγεί τους καθηγητές στο χαρακτηρισμό των μαθητών αυτών ως «τεμπέληδες», «αδιάφορους» ή ακόμα και «χαμηλού νοητικού επιπέδου». Οι μαθητές αυτοί, χωρίς την κατάλληλη υποστήριξη, συχνά εγκαταλείπουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας, όταν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών.

Η «Μοριοδοτούμενη Μεταπτυχιακή Εξειδίκευση στη Διδασκαλία των Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Μαθησιακές Δυσκολίες» εξετάζει τις βασικές διδακτικές αρχές της γενικής και ειδικής διδακτικής, τον τρόπο οργάνωσης και σχεδίασης ενός ξενόγλωσσου μαθήματος, αλλά και τα οφέλη της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας και της διαθεματικότητας ως βιωματικών μεθόδων κατά τη διδασκαλία των ξένων γλωσσών σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες. Μέσα από τη μελέτη των συγκεκριμένων ενοτήτων, θα παρουσιαστούν οι διάφορες Μαθησιακές Δυσκολίες που συναντούν μαθητές κατά τη διδασκαλία των ξενόγλωσσων μαθημάτων, τα χαρακτηριστικά των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες κατά την εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας, αλλά θα δοθούν και προτάσεις για τη διδασκαλία των μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες και τρόποι βελτίωσης του γνωστικού τους επιπέδου.

 

Το σεμινάριο απευθύνεται:

  1. σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.
  2. σε καθηγητές ξένων γλωσσών.
  3. σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Νοσηλευτικής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής).
  4. σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
  5. σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξή τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ, ΚΔΒΜ).

 

Στόχος του Προγράμματος

Το πρόγραμμα έχει ως σκοπό να παρέχει στους εκπαιδευόμενους εκπαίδευση, κατάρτιση και εξειδίκευση σε θέματα αναγνώρισης και αντιμετώπισης των Μαθησιακών Δυσκολιών κατά τη διδασκαλία των ξενόγλωσσων μαθημάτων. Στο τέλος του προγράμματος οι συμμετέχοντες θα έχουν αναπτύξει γνώσεις και ικανότητες που χρειάζονται, ώστε να ανταποκρίνονται με επάρκεια στο ρόλο του σύγχρονου εκπαιδευτή ειδικής αγωγής.

 

Γιατί να το παρακολουθήσω:

  1. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την προκήρυξη του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για την Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ), Χειμερινού Εξαμήνου 2018β & Εαρινού Εξαμήνου 2019α» με Αρ. Πρωτ.: 5697/336/02-08-2018, σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής, Δραστηριοτήτων, Δημιουργίας και Έκφρασης ή Προσχολικής Αγωγής για Άτομα με Ειδικές Ανάγκες).
  2. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες αντίστοιχης θεματικής με θέματα ειδικής αγωγής (π.χ. Προσχολικής Αγωγής).
  3. Το σεμινάριο οδηγεί σε προαιρετική πιστοποίηση, Vocational Training Program in Foreign Language Teaching in Students with Learning Disabilities.
  4. Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να δουλέψουν σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), σε τμήματα ένταξης, προγράμματα παράλληλης στήριξης, πρώιμης παρέμβασης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι, αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  5. Το σεμινάριο εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

 

Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:

  1. Να έχουν αποκτήσει γνώση των σύγχρονων μεθόδων διδακτικής.
  2. Να πραγματοποιούν διδακτικούς σχεδιασμούς που να εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία και τους στόχους της ειδικής αγωγής.
  3. Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με βεβαίωση παρακολούθησης.

 

Μεθοδολογία εκπαίδευσης

Η παρακολούθηση του προγράμματος υλοποιείται με τη μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκατάρτισης έχει τρίμηνη διάρκεια και οι συμμετέχοντες υποστηρίζονται εξ ολοκλήρου on line.

 

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

400 ώρες

BINTEO

ΟΧΙ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

ΝΑΙ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΝΑΙ

ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

ΕΛΚΕΔΙΜ ΚΔΒΜ2, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 2000453

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΗ

ΚΟΣΤΟΣ

190€

ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES

ΚΟΣΤΟΣ ΕΞΕΤΑΣΤΡΩΝ

ΔΩΡΕΑΝ

Η εξόφληση του κόστους παρακολούθησης, πραγματοποιείται σε 3 δόσεις:

* Προκαταβολή 90 € με την εγγραφή σας.

* Δύο ισόποσες δόσεις των 50 €.

                                              

Είναι απαραίτητη η ηλεκτρονική αποστολή του αποδεικτικού πληρωμής των 90€ στο email elearn.elkedim@gmail.com για την ένταξη σας στο τμήμα τηλεκατάρτισης.

Θεματικές ενότητες:

Ενότητα 1: Διδακτικές Αρχές Γενικής και Ειδικής Διδακτικής

Ενότητα 2: Οργάνωση και Σχεδίαση του Μαθήματος

Ενότητα 3: Ομαδοσυνεργατική Διδασκαλία

Ενότητα 4: Διαθεματικότητα και Βιωματική - Επικοινωνιακή Μάθηση

Ενότητα 5: Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία

Ενότητα 6: Μαθησιακές Δυσκολίες και Διδασκαλία Ξενόγλωσσων Μαθημάτων

Ενότητα 7: H Διδασκαλία Διαμεσολαβητικών Δραστηριοτήτων στο Μάθημα της Ξένης Γλώσσας

Ενότητα 8: Εκπαιδευτικά σενάρια (educational scenarios)

Ενότητα 9: Οι ΤΠΕ στη Διαδικασία Διδασκαλίας και Μάθησης των Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

Ενότητα 10: Η Συμβολή της Τέχνης στην Εκπαίδευση Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες

Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα της Κυρίας Χριστίνας Κωφίδου:

Καθηγήτρια Φιλόλογος, Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων.

Υποψήφια Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.

Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Γνωστική και Κινητική Ανάπτυξη» του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας και του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Κάτοχος Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη «Συστηματική Φιλοσοφία» του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Τελειόφοιτη Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στην «Ειδική (Ενιαία) Εκπαίδευση) από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Κάτοχος Πτυχίου Κλασικής Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Κάτοχος Πτυχίου του Τμήματος Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Πιστοποιημένη Εκπαιδεύτρια Ενηλίκων, Ερευνήτρια στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και Μέντορας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας (ΕΚΠΑ).

Γνώση Αγγλικών, Γαλλικών, Ιταλικών, Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας, Συστήματος γραφής και ανάγνωσης Braille.

Μέλος στο Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης του ΕΟΠΠΕΠ, στο Μητρώο Φιλολόγων για τη γλωσσική επιμέλεια των προγραμμάτων σπουδών, των οδηγών για τον εκπαιδευτικό και άλλου υλικού των υποέργων 1 και 9 της πράξης «Νέο Σχολείο (Σχολείο 21ου αιώνα) - Νέο Πρόγραμμα Σπουδών)» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, στο Μητρώο Εκπαιδευτών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών/ΕΛΚΕ, στο Μητρώο Εκπαιδευτών της Σχολής Δια Βίου Μάθησης του ΤΕΙ Κρήτης, στο Μητρώο του Ινστιτούτου Μικρών Επιχειρήσεων Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών, Βιοτεχνών, Εμπόρων Ελλάδας (ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ), στο Μητρώο Εκπαιδευτών – Επιμορφωτών του Κέντρου Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδος (ΚΑΝΕΠ/ΓΣΕΕ), στο Μητρώο των εξωτερικών συνεργατών της Ελληνικής Εταιρίας Τοπικής Ανάπτυξης και Αυτοδιοίκη-σης (ΕΕΤΑΑ) Α.Ε., στο μητρώο επιμορφωτών των προγραμμάτων Διά Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου, στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, βασικός παράγοντας για την οικονομική και κοινωνική ανάπτυξη του Αιγαιοπελαγίτικου χώρου», στο Μητρώο Επιστημονικών Συνεργατών του ΙΝΕ/ΓΣΕΕ (Μ.Ε.Σ.ΙΝ.Ε.), στο Μητρώο Συνεργατών του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ), στο Λογαριασμό για την Απασχόληση και την Επαγγελματική Κατάρτιση του ΟΑΕΔ (ΛΑΕΚ) και στο Μητρώο Συνεργατών του Εθνικού Κέντρου Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΚΕΠ).

Επαγγελματική εμπειρία σε σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, σε Σχολές Γονέων, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης, Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, σε προγράμματα εκπαίδευσης αλλοδαπών, παλιννοστούντων και Ρομά, αλλά και σε διάφορα προγράμματα σε συνεργασία με πανεπιστήμια (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Α.Π.Θ., Ε.Κ.Π.Α., Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).