ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ

Ενημέρωση

 Οι εγγραφές έχουν ολοκληρωθεί.  Αναμένεται νέος κύκλος εγγραφών.

 

Σκοπός του εν λόγω προγράμματος είναι να μεταφέρει στους συμμετέχοντες όλες τις απαραίτητες γνώσεις που πρέπει να διαθέτουν για να ασκούν το επάγγελμα του φύλακα ή του εκπαιδευτή στην αντίστοιχη ειδικότητα με τον πλέον αποτελεσματικό τρόπο.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Το εν λόγω πρόγραμμα στοχεύει  στη σωστή εκπαίδευση πάνω σε ειδικές περιπτώσεις και την εξοικείωση με τις βασικές έννοιες των Μαθησιακών Δυσκολιών σε ξενόγλωσσα μαθήματα, την αιτιολογία, τα συμπτώματα, τις βασικές θεωρίες, τις μεθόδους αξιολόγησης και την αντιμετώπιση των συγκεκριμένων δυσκολιών

Κατηγορίες στις οποίες απευθύνονται τα σεμινάρια:

  1. Σε οποιονδήποτε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση.
  2. Σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, νηπιαγωγούς, νηπιοβρεφοκόμους, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ειδικό βοηθητικό προσωπικό καθώς και άλλους ειδικούς που εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία (Πτυχιούχοι: ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, Λογοθεραπείας, Εργοθεραπείας, Νοσηλευτικής, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, Νοσηλευτικής και συναφών ειδικοτήτων Ειδικής Αγωγής).
  3. Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές αντίστοιχων ειδικοτήτων.
  4. Σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν επιπλέον μοριοδότηση για την ένταξη τους στο εκπαιδευτικό δυναμικό φορέων μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (π.χ. ΙΕΚ)

Γιατί να το παρακολουθήσω:

  1. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ΙΝΕΔΙΒΙΜ με θέμα: «Απασχόληση ωρομισθίων εκπαιδευτών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης Ειδικής Αγωγής και Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΣΕΚ)», σε ειδικότητες εκπαιδευτών ξενόγλωσσων μαθημάτων (π.χ. Καθηγητές Αγγλικής, Γαλλικής ή Ρωσικής Γλώσσας).
  2. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με το μέγιστο αριθμό μορίων (2) σύμφωνα με το ΦΕΚ με θέμα: «Καθορισμός Κριτηρίων και διαδικασίας αξιολόγησης και επιλογής, των με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου εκπαιδευτών ενηλίκων, των Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), των Πειραματικών Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης (Π.Σ.Ε.Κ.) και των Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του ΟΑΕΔ» (Αρ. Φύλλου 1961/30-06-2016), σε ειδικότητες εκπαιδευτών ξενόγλωσσων μαθημάτων (π.χ. Καθηγητές Αγγλικής, Γαλλικής ή Ρωσικής Γλώσσας).
  3. Το σεμινάριο μοριοδοτείται με 2 μόρια σύμφωνα με την Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για επιλογή εκπαιδευτών στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας με Αρ. Πρωτ. 660/2/3463/30-01-2014, στην ειδικότητα των καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας (ΠΕ:06).
  4. Το σεμινάριο παρέχει τις απαραίτητες γνώσεις σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να δουλέψουν σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ), σε τμήματα ένταξης, προγράμματα παράλληλης στήριξης, πρώιμης παρέμβασης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι, αλλά και σε όλους τους εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  5. Το σεμινάριο οδηγεί σε κατ΄επιλογιν πιστοποίηση του εκπαιδευτή στην ανίχνευση μαθησιακών δυσκολιών.
  6. Το σεμινάριο εξασφαλίζει ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).

Επιπλέον, η παρακολούθηση του προγράμματος αναμένεται να ωφελήσει τους συμμετέχοντες, τόσο γνωστικά όσο και επαγγελματικά. Συγκεκριμένα, όλοι όσοι ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα αναμένεται:

  1. Να έχουν αποκτήσει γνώση των σύγχρονων μεθόδων διδακτικής.
  2. Να πραγματοποιούν διδακτικούς σχεδιασμούς που να εναρμονίζονται με τη φιλοσοφία και τους στόχους της ειδικής αγωγής σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
  3. Να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.
  4. Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικές μεθόδους προσέγγισης της διδασκαλίας για άτομα με μαθησιακές δυσκολίες σε Δομές μεταδευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
  5. Να έχουν αποκτήσει αυξημένα επαγγελματικά προσόντα, επικυρωμένα με βεβαίωση παρακολούθησης. 9. Να οργανώνουν προγράμματα διδασκαλίας σε άτομα με μαθησιακές δυσκολίες.

Βεβαίωσης Παρακολούθησης:

  1. Βεβαίωσης Επιμόρφωσης σεμιναρίου με τίτλο: «Πρόγραμμα επιμόρφωσης στη διδασκαλία των ξένων γλωσσών σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες»
  2. Συνοδευτικό έντυπο europass με ανάλυση των θεματικών ενοτήτων και του τρόπου υλοποίησης του προγράμματος, αποδίδοντας και τις ευρωπαϊκές πιστωτικές μονάδες ECVET.
  3. Λόγω της υιοθέτησης του Εθνικού Πλαισίου Διασφάλισης Ποιότητας στην εκπαίδευση από μέρους μας αποδίδεται και επιπρόσθετο έντυπο αναλυτικής πορείας του καταρτιζομένου κατά την διάρκεια του προγράμματος σπουδών που έχει επιλέξει (αναλυτική Βαθμολογία & σχολιασμός απόδοσης από τον επιστημονικά υπεύθυνο του έργου)

 

Μεθοδολογία Υλοποίησης προγράμματος

Το πρόγραμμα υλοποιείται εξ ολοκλήρου εξ αποστάσεως με την μέθοδο της ασύγχρονης τηλεκατάρτισης μέσω ειδικά εγκεκριμένης πλατφόρμας στα πρότυπα μεγάλων πανεπιστημίων τόσο της Ελλάδας όσο και του εξωτερικού. Δεν υφίσταται δηλαδή υποχρεωτική παρακολούθηση μαθημάτων σε συγκεκριμένες ημερομηνίες και ώρες. Η διδασκαλία μέσω συστήματος ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη μελέτη του εκπαιδευτικού υλικού προκειμένου να εξασφαλιστεί σε μεγάλο βαθμό η αυτονομία του εκπαιδευόμενου. Το εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό υλικό είναι αναρτημένο στην πλατφόρμα από την έναρξη του σεμιναρίου. Το εκπαιδευτικό υλικό βρίσκεται on-line, σε ψηφιακή μορφή, ενώ παράλληλα δίνεται η δυνατότητα τοπικής αποθήκευσής του. Είναι εύκολα εκτυπώσιμο για τους χρήστες που προτιμούν το έντυπο υλικό. Η μελέτη και η εξάσκηση των συμμετεχόντων ποικίλει ανάλογα με το γνωστικό αντικείμενο και βασίζεται κυρίως στην ασύγχρονη, αυτόνομη και ανεξάρτητη επεξεργασία του εκπαιδευτικού υλικού και στην εκπόνηση των απαιτούμενων εργασιών. Οι εργασίες που θα πρέπει να υλοποιήσει κάθε επιμορφούμενος είναι 2 και έχουν έκταση 1.000-1.200 λέξεις. Το χρονικό περιθώριο που δίνεται για την υλοποίηση κάθε εργασίας είναι περίπου 1 μήνας. Αφού παραδοθεί και η δεύτερη εργασία, την τελευταία εβδομάδα του σεμιναρίου οι επιμορφούμενοι καλούνται να συμπληρώσουν μια αξιολόγηση-quiz με ερωτήσεις με απαντήσεις πολλαπλής επιλογής βασισμένες στο θεματικό υλικό του σεμιναρίου με σκοπό την αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Η αξιολόγηση αυτή δεν αποτελεί είδος εξέτασης. Επιπλέον, προσφέρεται η δυνατότητα ανάρτησης υλικού και εργασιών από την πλευρά των επιμορφούμενων προς αξιολόγηση. Μέσω της πλατφόρμας τηλεεκπαίδευσης δίνεται στους επιμορφούμενους η δυνατότητα απευθείας επικοινωνίας τόσο με τον επιστημονικό υπεύθυνο του προγράμματος όσο και με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες του ίδιου τμήματος. Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της προόδου των επιμορφούμενων τόσο από τους/τις ίδιους/ίδιες, όσο και από τους διδάσκοντες, ενώ η οργάνωση του χρόνου και η τήρηση των προθεσμιών υποβοηθάται με τη χρήση του ακαδημαϊκού ημερολογίου και του ειδικού χώρου (forum) για νέα και ανακοινώσεις.

 

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ

ΔΩΡΕΑΝ

ΔΙΑΡΚΕΙΑ

250 ώρες

BINTEO

ΟΧΙ

ΗΧΗΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

OXI

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΝΑΙ

ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

ΚΔΒΜ Easy Education, μέλος δικτύου ΕΛΚΕΔΙΜ, ΚΩΔ. ΕΟΠΠΕΠ: 6603

                                    

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ

ΚΟΣΤΟΣ

190€

ΦΟΡΕΑΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ

VELLUM GLOBAL EDUCATIONAL SERVICES

ΠΛΗΡΩΜΗ ΕΞΕΤΑΣΤΡΩΝ

Το συνολικό κόστος συμμετοχής σας είναι  190€

Η εξόφληση των εξέταστρων σας πραγματοποιείται σε 3 δόσεις ως εξής:

* Προκαταβολή 90 € με την εγγραφή σας.

* Δύο ισόποσες δόσεις των 50 €.

                                              

Είναι απαραίτητη η ηλεκτρονική αποστολή του αποδεικτικού πληρωμής των 90€ στο email elearn.elkedim@gmail.com για την ένταξη σας στο τμήμα τηλεκατάρτισης.

Ενδεικτικά αναφέρονται οι παρακάτω θεματικές ενότητες:

  • Μαθησιακές δυσκολίες και διδασκαλία ξενόγλωσσων μαθημάτων
  • Δυσλεξία και ξένες γλώσσες
  • Ορισμός μαθησιακών δυσκολιών
  • Διαφοροποίηση δυσκολιών ανάλογα με τη ξένη γλώσσα διδασκαλίας
  • Προτάσεις για τη διδασκαλία μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες
  • Δραστηριότητες για τη βελτίωση της ανάγνωσης και την καλύτερη κατανόηση κειμένων, του λεξιλογίου, του γραπτού λόγου, της γραμματικής και του συντακτικού μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες